У кожної дитини є таланти - їх треба тільки виявити.
Так що ж дає нам участь в олімпіадах та захисті науково-дослідницької роботи у МАН?
1. Перше і основне – це знання! Якщо дитина перший раз прийде на олімпіаду і «провалиться», то вона зрозуміє, що є, до чого прагнути - до наступної олімпіади вона вже буде готуватися по-іншому, виходячи з висунутих вимог. Та й самі питання олімпіади – це привід, прийшовши додому, знайти на них відповіді і дізнатися багато нового.
2. Нестандартне мислення: питання і завдання олімпіад розраховані на творче нестандартне мислення, вміння аналізувати і робити висновки, на здатність самостійно аналізувати наявну інформацію. Усі ці навички дуже корисні не тільки в навчанні, але і в роботі, де вже доведеться приймати серйозні самостійні рішення, не маючи готових шаблонів, як на уроці.
3. Досвід. Уявіть, що кожна олімпіада і конференція – це маленький іспит, усний чи письмовий. Якщо дитина з першого класу може спокійно писати в незнайомій обстановці, усно відповідати незнайомим людям, то ДПА і ЗНО для нього здадуться зовсім простим і звичним ділом.
4. Уміння говорити і доводити. Конференції та захист своєї роботи вимагають від дитини вміння захистити свою позицію, висловлюючись зв'язною, зрозумілою мовою, вміння аргументувати свої відповіді, а не говорити «ну... тут ось як-то так». Саме цих навичок багатьом не вистачає не тільки в школі, але і в роботі і спілкуванні з друзями і близькими. І саме вміння аргументувати свою позицію і не боятися усних виступів чудово розвивають олімпіади і особливо конференції.
5. Цікаве дозвілля. Адже олімпіади справді дуже цікаво проходять: там можна поспілкуватися з розумними людьми, на олімпіадах і конференціях чудова атмосфера.
ЗАВДАННЯ МИНУЛИХ РОКІВ
Методичні рекомендації щодо проведення та організації олімпіади з біології у 2016/2017 н.р.
Користуємося цікавим відео Центру онлайн-обучения Фоксфорд
Цікаві задачі з біології
Задача "Путешествие по организму"